23 L.A.B | Ibu Alisha




^_ASSALAMMUALAIKUM_^





this blog such lovely blog!.Seriously,..eca suka baca blog-blog yang bercerita tentang anak-anak-anak!.
Even,masih bujang tak salahkan nak baca cerita pasal perkembangan kanak-kanak.Dapat juga menambah pengetahuan.Yela,suatu hari nanti insyaallah ada juga anak sendiri kan?!.Lagipun eca memang kaki buli budak-budak.Mangsa buli dekat kampung,..my little secret admire,Awang Airil...Nurul Hasanah a.k.a babychenta dan seorang lagi anak sedara yang kini semakin banyak cakap!.[tak tahan juga dengar.hahaha].

1st kenal tuan punya blog ne,masa dia join giveaway dulu...terus jatuh hati baca blog dia.Rata-rata entry menceritakan pasal Alisha...Alisha...Alisha.comel betul Alisha tu.geram juga tengok gelagat dia dalam gambar.Dahlah cute (oke,sumpah...eca jeles!)...takde makna nak jeles dengan budak-budak kan?!.hahahaha

kalau eca cerita sendiri camna gelagat Alisha ne,mesti korang tak percaya.Korang p layan je lah gelagat Alisha dekat sini ---> Alisha Comel.

hikhikhik,ini bukan lagi ceta pasal blog akak Zarina..dah ceta pasal anak dia pula.tapi,gelagat Alisha memang menciut hati eca!.Jom terjah reramai dekat sini --> IntanBerlian

0 comment... add one now

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*