WW #65 |tidur je memanjang|


Assalammualaikum

Rujuk WW ini terlebih dahulu --> WW # 52
kemana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi kan?.
adanya WW#52,kerana CIKGU eh eh bekas cikgunya juga begitu...


eca-meng-aty.

ne masa Form 6.time takde guru dalam kelas oke?!.
rindu zaman persekolahan,even hari-hari menrungut kena pakai baju sekolah.

meng dekat KIST,Aty dah jadi Nurse
eca?!....seorang cikgu,insyaallah.



{ 11 comments.. read them below or add one }

Saya Disini Saya Disini 14 March, 2012
haha..budak2 tu letih kut study mlm2
sal ya sal ya 14 March, 2012
alahai... rindu jugak tengok uniform sekolah.
Miss N™ Miss N™ 14 March, 2012
mmg rindupun zaman sekolah.. :)

huhuhu
Unknown Unknown 14 March, 2012
terkenang zaman dlu2..windu~
Shiema Sufian Shiema Sufian 14 March, 2012
Shiema boleh dikatakan every subject tidur. yewlah student asrama ka. tido awal ke lewat ke tetap tak guna.still mengantuk sebab dah jadi habit. tapi Alhamdulillah results oke (:
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 16 March, 2012
@Saya Disini,hahaha.memalam kat asrama duk bersembang je.ne pasal jdi cmne esok hariny.
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 16 March, 2012
@Cik Nur & @✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽,,:( rindu eca akan terubat taklama lagi..balik mengajar kt sekolah :D
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 16 March, 2012
@shiema sufian,tidak tak tentu kan..++ aircond dlm kelas tu sejuk kan?.hahaha

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*