Disebalik Wordless Wednesday #1


Assalammualaikum.

Jom rujuk balik entry Wordless Wednesday #1,bertarikh 23 May 2012,publish pada jam 06.30am.
Entrynya disini kalian ---> Wordless Wednesday #1

(klik SINI untuk lebih jelas)

Ramai diantara rakan-rakan blog yang datang tak berapa faham sangat dengan komik troll ne.
meh meh eca rungkaikan apa sebenarnya yang terjadi!.....

Nokia 3310 tu yang pecahkan mangkuk tandas.

itu hiperbola je sebenarnya kalian,untuk tunjukkan betapa "TAHAN LASAK" nokia 3310 ne.
yela,dah ramai cakap nokia 3310 ne tahan lasak,tuk umban(baling) kat anjing dan macam-macam lagi.
tapi,memang tahan pun kan?!.HP pertama yang eca gunakan tu.

so,harap-harap semua yang tertanya-tanya tu dapat jawapan disebalik entry ini ye.
eh eh,hiperbola ke?!...ke metafora?..personafikasi?..arghh,tak ingat..macam mana nak ajar 'literature' nanti ne?!....huhuhu,lagi dua minggu nak 'latihan mengajar"

{ 11 comments.. read them below or add one }

Riena Haiqal Riena Haiqal 26 May, 2012
kah kah kah.. lucu betul tu... pacah tu tandas gara2 hp 3310 tu.. tinguk tu pun bikin ketawa eh... :)
Fariz Reza [FR] Fariz Reza [FR] 26 May, 2012
assalamualaikum eca wink wink yasha..............wuhuuuuu

hey....tadi FR timbang blog eca...okey je...

www.ecadwinkyasha.com/ 135.98 KB 1.33 seconds

takdela berat.....and tak de serabut pun...okey je.....
Azi Azi 26 May, 2012
akaklah antara yang xfaham tu... huhuhu
azizah :) azizah :) 26 May, 2012
dlm diam2 tahan lasak juga nokia cap ayam ni.. baling anjing org kata..ape daaa..
Hanna Hanna 26 May, 2012
and my first hp jugok!yes yes yes memang tahan sunggoh.syes tak muhong KANNN...
anisalya anisalya 27 May, 2012
hiperbola la eca sebab itu kan perumpaan yang melampau. ngeee...
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 29 May, 2012
@Fariz Reza [FR] wasalam..eh,oke gk ke?.takut je xoke pd pndangan org lain kan.
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 29 May, 2012
@Azi dah paam ke skrg?..hehehe
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 29 May, 2012
@Hanna hahah,betul xbohong ne. :P
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 29 May, 2012
@anisalya hahaha.melampau2 da ne kak :D

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*