chokki,namamu dihati.


Assalammualaikum.


cish,tajuk tak boleh blah secara langsung....hyep!,jangan dok ingat chokki tu sapa lak...tu si comel kami..comel yang teramat dan sentiasa menghiburkan dan menyakitkan kepala,semestinya!.

chokki,idaman hati.si mata biru!.

oke,tak tahu ini kucing kategori apa yer.Tapi ikutkan induknya,kaler grey..maybe si penyumbang sperma tu agaknya yer...sebab hari tu,ada lah jiran cina selang 3buah dari rumah parents ne mencari-cari "kucing mahal" beliau yang tak balik-balik rumah..urm,agaknya lerr kan?!.......tapi,ikutkan generasi sebelum ini,ada juga anak kucing dari induk tu kaler HITAM,erk?!.too many "sperm contributor"?. (gelakjahat.jpg)

cadar katil daku,corak polkadot oke?!.

mata biru,bulu coklat...tahi mata sentiasa ada.memilih makanan...oke,fine!.yang murah-murah dia tak makan oke?!.dia nak WHISKAS tu aje,whiskas tuna yang lembab tu,whiskas yang macam keropok tu,tak nak.so,bayangkanlah perbelanjaan sebulan (makanan sahaja) RM1.80 x 30 hari = ???
tak sanggup weiiii.So,kami bagi dia makan makanan biasa tu je,cuma nak kena campur air + lenyekkan sikit.jadilah macam whiskas lembab tu *betullah nama whiskas tu kan*.hahaha.


ne kucing kami sekeluarga.Pelihara kucing tu bagus kan?!...yang tak bagus bila tahi + kencing bertaburan sana-sini.Hari-hari kena bersihkan oke?!....Nanti nak ambil pasir dekat pantai dan letakkan dalam satu kotak,untuk memudahkan kucing-kucing ne 'membuang'.hikhikhik.

kucing korang camna pula?!.jom kongsi cerita tentang kucing.
btw,buat akak Fieda.......jangan jeles tau!.hehehe.


motif letak gambar besar-besar : SAJA NAK BAGI KORANG JELES!.hahaha.

{ 10 comments.. read them below or add one }

izz iizza izz iizza 05 July, 2012
kena sabar kalau bela kucing ni..kalau x tahan bau memang payah la..:)
Alieza Dayasari Alieza Dayasari 05 July, 2012
kalau kucing mcm ni.. mmg matanya warna biru,
Boni JLL3 Boni JLL3 06 July, 2012
eh!! comel macam saya lah.. hehehehe :P
Riena Haiqal Riena Haiqal 06 July, 2012
comelnyaaaa.. kami pun banyak sngat kucing dirumah tu.. mana inda, kucing2 dirumah semua betina.. jadi macam taska kucing sudah di rumah tu.. hahahahah. :)
azizah :) azizah :) 06 July, 2012
amboi matanya... cantik!
Masya Masya 06 July, 2012
matanya biru lah... huhuhuhu.. susah jumpe tu...
anisalya anisalya 09 July, 2012
dah lama tak bela kucing la eca. ada pun kucing yang org buang je kat sini.
fieda fieda 09 July, 2012
syok la bela kucing..mmg jeles ni sbb kak fieda dan anak2 mmg suka kucing dan nk bela kucing tp tak boleh sbb duk umah gini...huwaaa...tgk tu best jer dia landing atas katil eca..
IntaNBerliaN IntaNBerliaN 10 July, 2012
amboiii xhengat sampai memilih.. ajaklah dia dia g keje jugak eca.. annti dpt duit leh beli whiskas sendiri.. muahhahhaha
9n0L4 9n0L4 14 July, 2012
comelnyeeeeee. kiut. ;)

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*