Sumbangan Ikhlas Sekolah Rendah Islam Al-Hafidz


Assalammualaikum.


Unimate eca kongsi satu gambar ne kat FB,eca pun berkenan lah kongsi dengan para blogger di sini.Jom kita teliti elok-elok gambar ini ::


untuk maklumat lanjut,boleh hubungi
Ustaz Mohd Anuar Ali 
013 - 8560679
088 - 473978
sri_alhafidz11@yahoo.com

mari kita banyakkan beramal dibulan mulia ini.
=)


{ 7 comments.. read them below or add one }

Boni Kacak Boni Kacak 24 July, 2012
bagus awak.. diam tak diam awak dah pun beramal...semoga ada balasan yang baik utk awak...
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 24 July, 2012
@Boni Kacak bantuan tu dari pelbagai sudut..mampu buat ne je la..nak hulur duit sikit2x xdpt,sbb sendiri kekurangan duit. :(
Riena Haiqal Riena Haiqal 24 July, 2012
jom sama-sama kita beramal di bulan mulia ni.
azizah :) azizah :) 24 July, 2012
banyakkan sedekah satu amalan mulia dlm bulan puasa..sama2 kita beramal :)
IntaNBerliaN IntaNBerliaN 25 July, 2012
amalan yg bagus di bulan puasa..

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*