Sumbangan Ikhlas Sekolah Rendah Islam Al-Hafidz


Assalammualaikum.


Unimate eca kongsi satu gambar ne kat FB,eca pun berkenan lah kongsi dengan para blogger di sini.Jom kita teliti elok-elok gambar ini ::


untuk maklumat lanjut,boleh hubungi
Ustaz Mohd Anuar Ali 
013 - 8560679
088 - 473978
sri_alhafidz11@yahoo.com

mari kita banyakkan beramal dibulan mulia ini.
=)


{ 7 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown 24 July, 2012
bagus awak.. diam tak diam awak dah pun beramal...semoga ada balasan yang baik utk awak...
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 24 July, 2012
@Boni Kacak bantuan tu dari pelbagai sudut..mampu buat ne je la..nak hulur duit sikit2x xdpt,sbb sendiri kekurangan duit. :(
Riena Haiqal Riena Haiqal 24 July, 2012
jom sama-sama kita beramal di bulan mulia ni.
Unknown Unknown 24 July, 2012
banyakkan sedekah satu amalan mulia dlm bulan puasa..sama2 kita beramal :)
IntaNBerliaN IntaNBerliaN 25 July, 2012
amalan yg bagus di bulan puasa..

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*