August's Lover


Assalammualaikum.

Sedar tak sedar dah15hari kita berpuasa dibulan Ramadhan.Alhamdulillah....hari ke-15 ne pula dia datang!!!.tak dapat nak penuhkan sebulan,tapi tu bukti daku sihat walafiat kan?!.ehemmm (keras sikit ehemnya!).Untuk bulan Ogos ne,banyak perkara yang datang dan pergi....banyak yang telah  berlaku,banyak yang akan berlaku.Jadi,tidak salah kalau eca katakan ini merupakan bulan paling sibuk untuk eca.

So,bulan Ogos yang tiba ne,tibalah juga masa tukar bloglist baru...Bukan setakat tukar,malah tambah 2bloglist lain pula...jom tengok senarai blog dalam August's Lover ::
http://rienahaiqal.blogspot.com/
http://nusha1706.blogspot.com/ 
http://masyaamiraaimie.blogspot.com/ 
http://nurazizahyahaya.blogspot.com/ 
http://ummi-iman.blogspot.com/ 
http://www.duniashida.com/ 
http://sukacakapsorang.blogspot.com/ 
http://hairuliza-anakku.blogspot.com/ 
http://www.emarieys.com/

kepada yang sudi menyenaraikan blog mereka,meh meh sudikanlah diri anda untuk hantar alamat surat-menyurat anda ke ---> ecasha.89@gmail.com untuk urusan penghantaran kad raya.ye ye,eca nak bagi kad raya kepada mereka yang bertuah!!!.Anda adalah yang terpilih.#ngeeee~
ogos.
raya....merdeka....
praktikal....penilaian terakhir....
hadapi dengan senyuman *-*

August's Lover

{ 8 comments.. read them below or add one }

Cik Nur Cik Nur 04 August, 2012
YaALLAH eca..nur mati2kan ingta hari ke 14 hari ni..huhuhuhuh..

bila baca entry ni, dan tgk kelendar, baru sedar hari ni hari ke 15,...huhhuhu...

sabar ye....
azizah :) azizah :) 04 August, 2012
eh eh... blog ku di situ lah... hahaha :p tq tq.. nak bagi kad raya? boleh bah kalau kau.. :P
etuza etuza 04 August, 2012
asalam etuza dah follow ke tak ke sini ya...tahniah yg dalam senarai ya
aJa aJa 04 August, 2012
nak kad raye jugak...huhu
Leeza dayasari [santai leeza] Leeza dayasari [santai leeza] 04 August, 2012
uwaaaa........ hehehe saja jer terjah. selamat bebruka.

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*