Malam Ini.....


Assalammualaikum.

sebelum mula baca,mari dengar lagu ini dulu =)

Malam ini,
sebuah kisah terpendam,
dari lubuk hati,
untuk kamu.
Malam ini,
kisah cinta aku padamu,
tiap bait puisi,
ibarat jiwa berbisik,
semua untuk kamu.
Malam ini,
aku ingin kamu tahu,
bunga akan layu,
tapi tidak cintaku padamu.
Malam ini,
aku belajar setia,
seperti dahulu dan untuk selamanya,
adakah kau juga sama?
Malam ini,
aku takkan menangis,
kerana tangisan untuk si pengalah,
aku ingin menang,
dalam merebut cintamu.
Malam ini,
hanya ada kamu,
dalam ingatan hatiku.
LOL!..terjiwang pulak kan?!..sesaja nak duga hati kamu....Rindu orang TERSAYANG,gi call cepat.Tak dapat CALL,tengok gambar kalian berdua.....hehehe *-*
btw,eca sedang SEDIH atas perkara-perkara ini ::
1) takde BE baru,tau la korang semua ada BE baru kan?!.takpe takpe,ada rezeki lain kot.
2) chokki HILANG...siapa CHOKKI?,rujuk entry ini.Maklumat lanjut,klik pautan ini [KLIK]
Malam Ini.....

{ 7 comments.. read them below or add one }

Miss N™ Miss N™ 31 July, 2012
memahami perasaan eca..sayangnya..mcm mana choki boleh hilang...?

sabar ye...nanti dia baliklah tuuu
Riena Haiqal Riena Haiqal 01 August, 2012
sabar ye Eca.. aku pun kucing ku yang nama BULAT pun dah hilang.. dah 2 mgu lebih dah nda balik2.. dia tinggalkan anknya saja ganti dirinya...
IntaNBerliaN IntaNBerliaN 01 August, 2012
alahaiii sabo yer.. nanti choki balik la tu...
Felly Sophia Felly Sophia 07 August, 2012
Di sini juga sedang merindu. :)
Unknown Unknown 07 August, 2012
sobsobsob..merindu orang tersayang gak ni..huhhuu
sal ya sal ya 08 August, 2012
tak apa. dua minggu terakhir puasa ni walaupun berbuka dgn anak2 je tapi usben depan mata. so sakit pening dia akak tahu. kalau tahun lepas sehari je dapat puasa dengan dia. selebihnya dia puasa sendiri2. huuhuhu...
Cikrosecute Cikrosecute 09 August, 2012
sabar ya eca...mungkin hilang sekejap jer tue...nanti mungkin kucing tue balik..

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*