Wordless Wednesday #18


Assalammualaikum.


baca petikan :: "dia mempunyai masa depan yang baik".
renung-renungkan!!!

{ 9 comments.. read them below or add one }

nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI 15 August, 2012
sgt baik..kalau baik takpe..kalau buat lg cmne????
Unknown Unknown 15 August, 2012
kenapa pkir mse dpan dia jer..abis pmpuan tu cmne?adeh....sgt tidak adil cmnih
Lelaki Lelaki 15 August, 2012
tak tahu nak cakap2...
Cikrosecute Cikrosecute 15 August, 2012
ada jugak undang2 cam tue..habis tue anak dara orang camna?
Unknown Unknown 15 August, 2012
mane adil mcm tu..katmane ltaknye keadilan kan...:)
Shida Radzuan Shida Radzuan 15 August, 2012
giler ke ape..yg bsalah tetap bsalah hkuman tetap dilakukn kerana jenayah sudah pn dlakukan..cuma blh ringankn hukuman skiranya hkuman telah pn dilaksanakn..itu baru adil..masa depan pmpuan tu patut dpjuangkn juga, habis semua dah tau dia kena rogol sape lak yg nak bela nasib dia?? oh dunia skg..huhuhu...
Miss N™ Miss N™ 16 August, 2012
boleh lak mcm ni....!!
Masya Masya 16 August, 2012
astaqfirullahalazim.....
tak terbyg rasanya kalau anak kt sendiri .. ini balas nya pada yg diberi pd yg merogol ..
ermmmmmm ....

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*