Apa ada dengan persahabatan (14) !!Penipuan!!




Aku…
Tidak pernah lari daripada membuat kesilapan.
Aku akui yang aku bukanlah sahabat yang sempurna untuk kau miliki.
Bukan sahabat yang hanya membuat kau ketawa.
Tapi…
Aku mahu kau bahagia.
Aku tidak mahu melihat engkau derita.
Aku bukan menganiaya.
Tapi aku menjaga.
Harap kau dapat memahaminya…




Tentang Penulis Jemputan ini : 


 Ayut atau nama sebenar beliau Noor Hidayah Khamis merupakan pemilik blog akuayut.Mula berblog pada 6 August 2010,namun mula aktif pada tahun 2012.Orangnya sudah berpunya,tak lama lagi harinya tue...hikhikhik.



eca cakap-cakap ::
menipu kerana tak ingin menyusahkan..ya,eca pernah.Bukan niat menipu,cuma tak ingin nak menyusahkan orang lain,adalah lebih baik berusaha atas kaki sendiri kan?.hehehe...Tapi,sahabat yang baik,takkan kisah apapun...I've them before,but now they are leaving forever...I miss them so much.Al-fatihah Jenn,Ady & Rain.

{ 14 comments.. read them below or add one }

Mrs Velentine Mrs Velentine 29 October, 2012
kak pun pernah buat..hehehe..ayut yg cute
ayut ayut 29 October, 2012
:) post dh...tipu dlm erti kata yg positif..tp klu tipu dlm erti kata -ve...oppss!
berhati-hati lah dlm berkawan...meh2x dtg blog.ahaks! :p
mekaseh eca :)
Miss N™ Miss N™ 29 October, 2012
samalah eca, rasanya semua org pernah buat kan...
Si Matatajam Si Matatajam 29 October, 2012
Kekadang tu terpaksa menipu kan sebab tak nak susahkan org lain..hu huuuuu
aziazib aziazib 29 October, 2012
suka pada org yg berterus terang wlpn pahit utk ditelan drpd menipu utk kebaikan..

*eca beg study tu rm29 sahaja...
Unknown Unknown 29 October, 2012
samalah eca,ayut! jijah pon selalu buat camni.. taknak susahkan kawan...
Abang Karu Abang Karu 29 October, 2012
saya kalau ada org nk belanja saya jom je ekekkeeee
IntaNBerliaN IntaNBerliaN 29 October, 2012
eh, mcm pnh buat je.. tp sbb merajuk.. muahhahahh
fieda fieda 29 October, 2012
mmg majoriti ramai yg buat..
Akemal Akemal 29 October, 2012
ada borang lebih untuk penulis jemputan? hehe

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*