Aku Cacat?!


Assalammualaikum.

aku cacat?!..hah~..serius ke eca cacat.yerp betul...eca memang cacat,tidak boleh dinafikan.TAK PERCAYA eh?!..oke oke,cuba baca fakta dibawah ::


"LESUNG PIPIT" adalah kecacatan pada otot zygomaticus di bahagian pipi, iaitu ia pendek dari normal. Jadi, apabila tersenyum akan berlaku ‘lekuk’ di bahagian tersebut. Namun ternyata ia satu ‘kecacatan yang indah

kecacatan yang indah rupanya...tak sangka.hehehe.eca memang ada lesung pipit sejak dari kecil.Adik-beradik eca pun ada,terutama adik lelaki yang bongsu.Lesung Pipit dia lagi dalam!*jelous suda*.

oke,jom tengok koleksi gambar yang menampakkan lesung pipit comel eca tu. *mohon korang jelous*

yang  ne tak perlu fokus dekat lesung pipit daku,sah korang JELOUS kan~

sila fokus lesung pipit,jerawat ke bekas jerawat,MOHON TIDAK NAMPAK!


nak letak banyak-banyak,takut lak,ada yang hempas PC ke laptop ke.....urm!
so,dipendekkan entry...."gua memang cacat,tapi cacat yang cantik"
^______________________________^,

ada tanda (,) untuk menunjukkan ada lesung pipit.
oke,bye!


6 comments.. read them below or add one

abah khalisha abah khalisha 31 December, 2012
tapi senyuman menawan kan kalau ada lesung pipit
trah zain trah zain 31 December, 2012
maka beruntunglah bagi mereka yang cacat..hehe
CIK TOM CIK TOM 31 December, 2012
cacat yg cntk..comel senyumannya :)
AnonymousAnonymous 31 December, 2012
Anak saya hanya seorang sahaja yang ada lesung pipit di sebelah kiri.
Mrs Velentine Mrs Velentine 31 December, 2012
cantik bah dia...minta tue lesung pipt..wakaka
Cik Nur Cik Nur 03 January, 2013
eca..pos lesung pipit seketoi..!
hahahaha

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*