Fear Factor Selebriti Malaysia Episod 3 & 4


Assalammualaikum.

lama eca tinggalkan cerita FEAR FACTOR.....bukan apa,kecewa bila pasukan favourite dah terkeluar sabtu yang lalu...arghh *tension sikit*...oke,jom kita lihat video Fear Factor Selebriti Malaysia Episod 3 & 4.

Untuk cabaran pertama,setiap pasangan akan dirantai dan dikunci dengan mangga yang mempunyai kombinasi 4 nombor.Untuk mendapatkan nombor tersebut,peserta perlu melalui 4 tong dan menolak objek busuk di dalam tong tersebut.*erkkkkkkkkkkkkk,geli tak geli?!.
untuk cabaran kedua,mari lihat video ini ::


Pasangan yang tersingkir pada Episod 3 ialah Arthur Tan & Celina Khor.
Untuk Episod 4 pula......dah tersingkir pasukan favourite ramai,iaitu Jehan Miskin & Mejar Faiz.Apa pula cabaran minggu lalu,mari kita saksikan video ini ::



cabaran tikus,kalau eca pun..surrender awal-awal.hahaha.
oke,jom sama-sama nantikan Episod 5,jam 9 malam ini di Astro Ria.

Facebook Fear Factor Selebriti Malaysia : https://www.facebook.com/FearFactorMalaysia
Official Website Fear Factor Selebriti Malaysia : http://www.astrogempak.com.my/fearfactor.asp

{ 7 comments.. read them below or add one }

krole krole 26 January, 2013
huhu terbaik tol fear factor malaysia ni...but sal tikus or ular tu..pergh! confirm tarik diri awal2 hihihi
Cik Nur Cik Nur 26 January, 2013
yang tadi pun best juga eca..geram tgk azri...

dan dalam cabaran kedua ramai yg tarik diri...

minggu ni tiada pyingkiran...
Che Rosliza Che Mat Che Rosliza Che Mat 26 January, 2013
akak ada tgk....bab tikus tue geli tengok hihihi
Arol Mubin Arol Mubin 26 January, 2013
Arol target Jehan & Mejar Faiz yang akan menang Fear Factor Selebriti Malaysia tapi takde rezeki dorang. Episod 5 semakin susah cabarannya! Fuh.
Leeza dayasari [santai leeza] Leeza dayasari [santai leeza] 27 January, 2013
tadi sempat tgk yg dlm air jew...
eca sihat???
Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin 27 January, 2013
err tikus? biar btl ni.. klu solehah, awal2 dh tinggalkn cabaran ni. solehah fobia dgn tikus sbb penah terpijak ekor tikus belanda. dhla pijak tu leh gosok2 lg ekor dy. skali tgk, hambek tikus belanda besar tu.hahahaha :D

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*