BerTANAKA pulak...


Assalammualaikum.

Ada tak sesapa kat sini yang gunakan BEDAK SEJUK TANAKA?...nak kongsi sikit testimoni eca selepas lebih dua minggu gunakan bedak sejuk ne.


1) muka eca rasa lebih lembut.
2) jerawat makin mengecil.
3) whitehead dekat hidung makin berkurangan..(kira pori makin kecil..ohya,dalam dua minggu eca tak apply whitehead removal tau..guna bedak sejuk je)


So,bedak sejuk tanaka kira sesuai dengan eca lah...ohya,tuk apply bedak sejuk dimuka...eca letakkan minyak kelapa dara.sejukkkkk je rasa.kalau korang nak lihat perubahan pada muka,cepat grab satu oke?!.

Agak-agak muka awet muda macam Nora Danish tak lepas ne..
kan kawan cakap eca macam budak tingkatan dua.hikhikhik.