Kebaikan Minum Air di awal pagi.


Assalammualaikum.
*tak jawab dosa,hihihi~*

bangun pagi-pagi aje, cari air.Macam dah jadi kebiasaan pulak.Sebelum & Selepas tidur habislah air dalam botol air 500ml tu.Lepas beberapa minit, terus jadi tetamu tandas.Laju betul pelawasan...tu pasal kalau petang-petang jam 6-7 tu, tak kisah makan banyak, esok pagi konfirm buang!!!

Memang tak dinafikan minum air di awal pagi ne bagus sangat.Lebih-lebih lagi bila bangun terus minum air...maksudnya tak gi mandi dulu, tak di gosok gigi dulu.Senang Hati la pelawasan oke, tapi kurusnya ntah bila!.hahahaha..jom kita baca kebaikan minum air di awal pagi :


Bila pagi-pagi dah cari air, haruslah air dah sedia awal-awal kan?...selalunya air dalam bekas air besar tu..malas pulak nak p amik gelas lagi, nak tunggu air dalam gelas penuh...aish, dasar pemalas betol budak eca tu, *moga bakal-mak-mertua tak reject!..hahaha~*...Tapi sekarang jadi lebih mudah, bila encik Boyfriend yang macho & handsome tu tolong belikan botol air Tupperware yang comel sangat tu...minta yang lain, beli yang lain...takpe la sygku, asal ada botol air tu, sygmu ne bersyukur sudah.Stok air bebanyak dalam botol, masuk dalam fridge, bila nak minum tinggal buka fridge je.Setiap malam sebelum tidur kena pastikan air dalam botol semua telah diisikan air.hehe ^-^




meh meh nak cakap pasal promosi Eco Bottle Tupperware untuk bulan November ne :

Eco Bottle Flip Top 1.0L  - RM59 (Sabah/Sarawak)
Eco Bottle 750ml - RM49 (Sabah/Sarawak)
Eco Bottle 500ml - RM37.40

Setiap promosi tu, sebenarnya ada 2 botol yer...so, kiranya RM29.50 untuk setiap 1botol.Murah kan?lebih-lebih lagi botol berkualiti...takdela kalau jatuh terus pecah macam botol plastik yang lain.so, kalau korang berminat nak beli dengan harga kasih sayang, sila hubungi nombor berikut :

whatsapp/SMS = 0148594953
atau kalau nak terus jadi member, boleh terus hubungi = 0128370031 (Lan)
Jangan risau, korang akan dilayan & diberi penerangan dengan baik & jelas.
cuma, mohon jangan diurat mahupun rela diurat oleh pakcik tu!.hihihi.
so, tunggu apa lagi!..contact awal-awal untuk harga penuh kasih sayang >,<