Rak Kasut atau Kereta?!


Assalammualaikum.
sejak dah keja, sejak tu juga pandai menambah koleksi kasut, sandal, wedges, sejak ada kereta sendiri yang bulan-bulan kena bagi minum, sejak tu jugaklah daku rasa kereta daku dah jadi rak kasut daku...Dulu, ada sorang kawan penuh heels dia kat kereta..daku siap gelakkan..Bila jadi kat diri sendiri, baru PADAN MUKA ekau kan Asha!
 antara koleksi dalam kereta..tu belum masuk kat dalam bonet.eca rasa dalam bonet ada kasut sukan...*eh, daku pun bersukan jugaklah kadang-kadang*...wedges hitam tu harga tak sampai pun RM50.beli masa diskaun aje korang....kaler turqouise tu pulak harga asal RM75, beli RM50 jugak masa tengah SALE.dipendekkan cerita, daku asal je beli mesti masa SALE.penjimatan hebat katanya!

begitu banyak kasut daku beli, ada satu je kasut daku suka pakai, selesa pakai, senang pakai..
wedges bata kaler merah....selesa oke!...dulu asyik tengok kat rak kasut kedai Bata.
merata mata tengok tau...harga RM75....cakap kat diri sendiri, SABAR Eca, nanti beli jugak tu.
sampai Mama cakap, "Dik, sudah beli kasut yang di Bata tu?"...mampu geleng kepala.
sekali tu, Kedai Bata buat SALE, kasut tu harga RM57, daku apa lagi, rembat lah~
tapi lepas seminggu daku beli, harga dia RM80 tuk 2 kasut...demn!!!!
seminggu aje tau, kalau tahu...akanku kata pada hatiku supaya bersabar.
HAHA~

 *ramai orang puji kasut ne sesuai kat kaki comel daku*
~kembang semangkuk jap~

ada sesapa jugak macam eca ne?
kita geng~