Bedak Ruam Bayi


Assalammualaikum.
Masalah kulit memang menyakitkan hati sebabnya tangan tu macam tak berhenti je nak garu dan kadang-kadang sampai luka kannnnn. Kita yang dah dewasa pun bila kena masalah kulit kadang-kadang naik rimas kan..apatah lagi kalau terkena pada baby. Tambahan kulit baby ne kan sensitif sikit!!!.Untuk atasi dan elakkan penyakit kulit seperti  ekzema, Psoriasis, kurap, panau, kayap, ruam susu (bayi), ruam panas, Kudis buta, cacar air dan lain-lain , eca nak cadangakan produk Bedak Ruam Bayi.


Apa yang best sangat tentang Bedak Ruam Bayi ini, jom eca terangkan :
  • Bedak ini dihasilkan daripada 100% tanah liat yang mengandungi mineral semulajadi.
  • Ia mengandungi mineral semulajadi yang bertindak menyerap segala kotoran dan toksik yang terdapat pada kulit.
  • Cepat meresap dalam kulit. Kulit terasa sejuk dan lembut .
  • Satu bekas tahan agak lama. Selalunya saya guna beberapa bulan.
  • Walaupun ia tidak semahal produk-produk lain, Alhamdulillah setiap kali sapu ruam atau penyakit kulit anak-anak kita semakin berkurangan.
  • Bebas Paraben dan juga bahan-bahan kimia berbahaya.
  • Selamatlah anak-anak anda terutama yang masih bayi, sebab kandungannya dari 100% bahan semulajadi seperti tanah liat putih dan air galian yang telah ditapis secara khusus.

Tak percaya lagi ke kehebatan Bedak Ruam Bayi ini, meh eca kongsikan pulak TESTIMONI PELANGGAN Bedak Ruam Bayi :



Ohya, disebabkan Bedak Ruam Bayi ini terlalu mendapat sambutan hangat, terdapat segelintir pihak cuba memanipulasikan Bedak Ruam Bayi. Harus diingatkan kepada pelanggan agar meneliti terlebih dahulu.


jangan TERTIPU tauu..Bedak Ruam Bayi TIDAK PERNAH SESEKALI menukarkan nama jenama kepada BEDAK ASMA'....itu adalah BARANGAN TIRUAN yang cuba untuk meniru Bedak Ruam Bayi. Korang boleh baca pesanan daripada pihak pengeluar di SINI (klik). PERINGATAN : PASTIKAN ORI, BARU BELI!


Untuk maklumat lanjut mengenai Bedak Ruam Bayi, korang boleh terjah :
Website ::  https://ruambayi.wordpress.com/
                  http://www.bedakruambayiori.com/ 
Facebook Bedak Ruam Bayi (https://www.facebook.com/ruampadabayi)

atau boleh hubungi :  En. Hafis 013 480 6787 (Bahagian Pemasaran)
                                   Puan Nurul  017 6239935 ( Produk Owner)

1 comment... add one now

Uyul Rosli Uyul Rosli 13 March, 2017
Wajib beli nih kalau ada baby. tapi tatau laa bila nak ada baby hahaha

JOM KE BLOG UYUL >> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*