Merawat eczema & penyakit kulit sensitif dengan Medic Serum.

Merawat eczema & penyakit kulit sensitif dengan Medic Serum.

Assalammualaikum.
*Jangan baca entry ini, takut terpengaruh!!..eh eh, hahaha, eca bergurau je!!!. Eca ne nak kongsi keseronokan beberapa pelanggan kami (#RenoSkin Agent).sebabnya banyak testimoni telah kami terima apabila pelanggan berpuashati dengan penggunaan serum yang dikeluarkan oleh pihak RenoSkin. Jom baca!!!!


Apabila mengalami masalah kulit, adalah digalakkan untuk menggunakan SERUM kerana serum mudah menyerap ke dalam kulit berbanding jika kita menggunakan losyen dan bedak. Oleh yang demikian, RenoSkin memperkenalkan serum khas untuk masalah kulit seperti eczema mahupun penyakit kulit sensitif.
  
*****************************************************************
MEDIC SERUM 
*****************************************************************
Masalah kulit sensitif, eczema, psoriasis, gatal-gatal, luka kecil, kudis dan banyak lagi boleh membawa kepada pelbagai masalah. Apa yang lebih teruk jika ia tidak dirawat segera akan merebak ke segenap tubuh badan. Bayangkan jika bayi yang mempunyai ekzema tentu sahaja tidur mereka tidak akan lena, sebagai orang tua mesti masalah ini mengusarkan kita. Namun, Medic Serum sedia membantu dalam permasalahan ini. Malah, sebotol Medic Serum bukan boleh digunakan oleh bayi tapi ia boleh digunakan oleh seisi keluarga. 

Menarik mengenai Medic Serum, tentu sahaja ianya satu serum yang BEBAS TOKSIK malahan ianya mengunakan 100% bahan semulajadi iaitu ia terhasil daripada ekstrak minyak kastor, minyak kelapa dara, herba rosemary dan ianya kaya dengan vitamins.


Nampak tak dalam gambar di atas, pelbagai kegunaan Medic Serum!!!. Amat berbaloi untuk seisi rumah dan tak salah untuk membeli kerana harganya amat berpatutan di samping keberkesanan penggunaan sudah terbukti dengan pelbagai testimoni pelanggan. Gambar dibawah ini pulak testimoni daripada pelanggan. Ohya,screenshot whatsapp ini adalah BETUL, kami takperlu buat FAKE ACCOUNT untuk menipu pelanggan-pelanggan kami tauuu....








Harga sebotol #MedicSerum sebenarnya tak sampai RM100 pun...apatah lagi kalau korang join Medic Serum & Bio Active Serum : Lovely February Giveaway yang eca anjurkan...Korang berpeluang besar untuk menenangi #MedicSerum ataupun #BioActiveSerum dan setiap peserta akan mendapat diskaun untuk setiap pembelian #MedicSerum & #BioActiveSerum.Jemput JOIN (klik link ini)






Post a Comment

3 Comments

  1. menarik nih .tp memang sian kan kalau baby kena ekzema.. habis kulit.. ada serum begini tanpa chemical bgus sangat lah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ciksu..klu ada eczema..bahaya sgt bagi kanak-kanak.kesian lebih..
      tpi ne org dewasa pun boleh guna tau

      Delete

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*