Mari Membitin kerana Melayu Boleh!!!

Mari Membitin kerana Melayu Boleh!!!

Assalammualaikum pencinta~

yer,hari ini nak ajak korang sesama memBITIN dengan Contest SEO dari beritakaki.blogspot.com....giler kentang pencinta Contest SEO kalau tak JOIN contest ini sebabnya dengan JOIN contest dapatlah korang menampilkan  AKSI-AKSI melampau  korang dalam menjuarai ranjang SEO.

sah giler kan eca!!!..hahaha.oke oke,sebenarnya nak ajak KORANG join Contest SEO yang mempertandingkan keywords "Melayu Boleh"....tapi kenapa Melayu Boleh?!..

lihat gambar dibawah ::



lihat sahaja kedudukan website-website diatas...pada page pertama enjin carian (eca gunakan google.com.my) ..kebanyakan website dengan kata kekunci "Melayu Boleh" merupakan website berunsurkan lucah....nak ke kalau anak korang mencari pasal "melayu" atau "boleh" terus ke website tersebut...bahaya kita tak nampak depan mata, tapi pada pemikiran mereka...harus diingatkan, anak-anak adalah insan yang suka berimaginasi.Tak TAKUT ke kalau mereka berimaginasi mengenai sesuatu yang tidak elok.

so,tujuan Contest SEO dengan keywords Melayu Boleh ini adalah untuk menyingkirkan website-website berbaur lucah seperti gambar diatas...dan eca mengajak kesemua pembaca blog ini untuk turut serta.Bagi eca,bukan hadiah itu yang menarik tapi lebih ramai yang join,lebih meriah sekaligus kita dapat menyingkirkan website yang tidak elok itu. *thats why bila eca nampak penganjur update pasal Contest SEO ini,eca sendiri terus offerkan diri untuk menaja tau!"

Syarat-Syarat PENYERTAAN :

Warganegara Malaysia
Blogger Blogspot/Wordpress/Joomla dan semua jenis medium Penulisan
Tulis Satu ENTRI dengan Keyword "Melayu Boleh"
Entri hendaklah tiada unsur-unsur perkauman, politik, lucah dan perkara seumpama
Entri tidak terlalu panjang dan tidak terlalu pendek
Hendaklah ditulis dalam BAHASA MELAYU/INGGERIS (ikut kesesuaian)
Buat dengan kreatif dan bercirikan SEO. 
Jangan meniru entri orang lain. 
PENAJA DILARANG KERAS MENYERTAI CONTEST INI
LIKE PAGE BERITAKAKI ONLINE - {Like Page}
*Syarat akan berubah dari masa kesemasa

Tarikh SUBMIT ENTRI :

Tarikh untuk menghantar ENTRI anda ialah pada 12 Jun - 12 Julai (1 Bulan). Contest ini akan berlangsung selama 2 bulan iaitu sehingga 12 August. Peserta yang hantar lebih dari tarikh ditetapkan (13 Julai - 12:01am) akan dibatalkan.


Hadiah untuk Pemenang :

Tempat Pertama = WANG TUNAI + Hand Sleeves
Tempat Kedua = WANG TUNAI + Hand Sleeves
Tempat Ketiga = WANG TUNAI + Hand Sleeves
Tempat ke-4 Hingga ke-10 = Saguhati Hand Sleeves

untuk Maklumat Lanjut, boleh terus ke Entry Contest SEO Melayu Boleh.

Contest SEO Melayu Boleh 2013 dianjurkan oleh Beritakaki Online dan juga ditaja oleh EcaJomStadiAkma OmarAkuPenghiburCikLaliliAsyrofStudioBoni KacakMenulisMencontengFuh [dot] MyMedia SiberGempak [dot] orgGilerKentangNurMujahidah, & Pelik [dot] My

eca penaja dan ini bukan entry penyertaan.ini entry promosi.OKE?!..

so,korang tunggu apa lagi...meh la membitin sesama contest SEO tu yer.
Melayu Boleh!!! =)