Lawatan ke Rumah Terbalik [Part 2]


Assalammualaikum

teruja tak tengok gambar dalam episod yang lepas...boleh tengok dekat sini [part 1].Sekarang kita cuci mata lagi dengan episod ini...

our guider...........

bila nak masuk rumah terbalik ne,ada 3syarat yang korang kena patuhi.
#1. Pengunjung hendaklah berjalan diatas laluan yang dibenarkan,iaitu diatas karpet merah sahaja.
#2. Pengunjung TIDAK dibenarkan untuk menyentuh semua barang-barang yang terdapat didalam rumah.
#3. Pengunjung TIDAK dibenarkan untuk mengambil gambar di dalam rumah tersebut.
p/s: jika anda didapati mengambil gambar didalam rumah terbalik ini...denda sebanyak RM100.00 akan dikenakan.Gambar-gambar tersebut akan terus di PADAM/DELETE!..(rugi lah kan?!)

hah?!.....=.=",sedih lah bila tak dapat  nak ambil gambar kan?.
tapi takpelah.....dapat masuk dan tengok dalam tue,dah cukup buat eca lupakan semua tue.ahahaha.teruja tengok semuanya .Sebagai simbolik masuk rumah terbalik neyh,jom kita pukul gong!.

[dafi cakap...."kalau nak tengok muka isteri kita masa tua,kena tengok mak dia.Bila tengok mak awak,sejuk hati saya']
hye you!..that's my mom.....I Love Her :) #sejuk tak hati awak tue?.hakhakhak.

lepas ne masuk dan teruja tengok inside rumah terbalik.
#bakal bersambung!.


4 comments.. read them below or add one

syAzAnA syAzAnA 08 February, 2012
teringin nak tengok rumah terbalik. huhu
Fadzmie Mohamad Fadzmie Mohamad 08 February, 2012
Belum lagi aku tersampai pigi sana ni Eca. Haha.
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 09 February, 2012
@syAzAnA,ada rezeki boleh dtg sini :)

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*