Beutskin Essence,bantu wajah tampil lebih putih.


Assalammualaikum.

Ada nampak tak gambar terbaru Adira dan Isma,bekas finalis Akademi Fantasia?!.
putih dan gebu kan?!...rahsia mereka ;;

.Beutskin Essence.

Beutskin Essence dirumus dengan menggunakan ramuan platinum daripada esen tumbuhan yang unik dan digabung dengan penggunaan teknik ekstraksi supercritical CO2, berupaya menguraikan melanin dan pigmen kuning pada kulit dengan cepat demi memutihkan dan memperbaharui sel badan secara keseluruhan. Ia menggalakkan metabolisme sel dari dalam ke luaran supaya membolehkan badan menjadi lebih sihat dan memperolehi kulit yang lebih cerah. Ia juga membebaskan enzim-enzim aktif sel, berkesan untuk menghalang aktiviti penyahasilan dan meningkatkan tenaga sel supaya tisu kulit seluruh badan berfungsi dengan normal.

Adira,hasil pengambilan Beutskin Essence.

Inginkan kulit seperti Adira,mari kita teliti kesan-kesan selepas pengambilan Beutskin Essence!!!
3 hari :
- Menstabilkan fungsi hati dan buah pinggang, kadar peneutralan toksin dalam badan meningkat dengan nyata sekali, kekangan kapilari darah meningkat, hemoglobin meningkat dengan nyata, ketidakseimbangan ’qi’ dan darah dapat diperbaiki dan memulihkan daya.
10 hari :
- Keadaan fizikal bertambah baik, sebahagian toksin dalam hati, buah pinggang dan darah dapat disingkirkan, keupayaan anti-pengoksidaan dalam badan meningkat, kapilari darah menjadi lebih lembut, memulihkan dan meningkatkan kekenyalan dinding darah pada masa yang sama menyelaras fungsi ovari. 
30 hari :
- Toksin pada organ dalaman badan dapat disingkirkan lalu dipenuhi dengan bekalan nutrien yang diperlukan, keupayaan baik-diri kulit dipulihkan dan ditingkatkan, fungsi peredaran mikro pada kulit diselaraskan secara efektif. 
60 hari :
- Meningkatkan liang-diri kulit, keupayaan daya penahanan kulit meningkat, fungsi endokrin bertambah baik dan teratur, perubahan daripada kulit yang berwarna kuning gelap kepada kulit cerah berseri-seri.
90 hari:
- Lebihan lipofusin dan radikal bebas dalam badan disingkirkan, sel-sel menjadi aktif dan keanjalan kulit dipulihkan lalu mengembalikan wajah yang cantik dan kelihatan muda.

Jika kita mengambil Beutskin Essence secara berterusan,mungkin kesan positif akan dirasai.Antaranya,metabolisme badan berada dalam keadaan peredaran yang baik, kulit menjadi lembut, licin, sihat, cerah, cantik dan sempurna.

Isma AF7,wajahnya kini lebih gebu dan bersih.seperti awet remaja je muka beliau kan?!

masih ragu dengan Beutskin Essence?!.....jangan risau!
Produk ini telah pun didaftarkan dengan Kementerian Kesihatan Malaysia ( MAL08031430TR )

Apa yang terkandung dalam Beutskin Essence adalah ::
  • Minyak Biji Seabuckthorn, 
  • Radix Puerariae Lobata, 
  • Minyak Biji Anggur, 
  • Likopena, 
  • Minyak Kacang Pain, 
  • Beeswax
Dos setiap pengambilan yang disyorkan adalah :
  • Sekiranya mampu; 2 biji selepas bangun tidur pagi dan 2 biji sebelum tidur. 
  • Ambil semasa perut kosong, jarakkan sejam sebelum sarapan. 
  • Bagi yang tidak mampu; 2 biji pada waktu pagi/malam. 

so,korang nak tunggu apa lagi.....
mari kita dapatkan Beutskin Essence ini di Qma Shop.

Beutskin Essence 
500mg x 60 capsules
RM 240.00

10 caps - RM 50.00 
20 caps - RM 96.00 
30 caps - RM 138.00 
1 box - RM 240.00 

FREE POSTAGE FOR 1 BOX AND ABOVE



{ 29 comments.. read them below or add one }

Ummi Iman Ummi Iman 25 July, 2012
Suka tgk kulit mereka. Siapa tak suka kulit mcm ni kan?
Eca dah cuba?
Yumida Yumida 25 July, 2012
perasan jugak masa konsert mania kulit adira ni putih melepak..ske tengok....mcm2 produk kan utk putihkan bdn ni..yg jenis laser pn ade..dh makin canggih
Boni Kacak Boni Kacak 25 July, 2012
saya pun nak pakai lah..hahahaha
Riena Haiqal Riena Haiqal 25 July, 2012
mau try la kalau macam ni.. (^_^)
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI 25 July, 2012
tp lau terlalu putih nmpk cam skit aje tgk..hihi..

dah try ea?
IntaNBerliaN IntaNBerliaN 25 July, 2012
mcm best je produk ni tp mahai.. hihi
Che Rosliza Che mat Che Rosliza Che mat 26 July, 2012
Wah!! memang cantik...tapi harga mahal hihihi
Nasuha Nasuha 01 August, 2012
salam ramadhan kak :)
rAIHan rAIHan 01 August, 2012
kan best ade duit byk bole beli..hehe.
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 06 August, 2012
@Yumida isma af pun guna ne...mmg berkesan lah
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 06 August, 2012
@FiZ review pengiklan je dear..
RinaShafie (FreeLance MakeOver) RinaShafie (FreeLance MakeOver) 15 August, 2012
Salam...sy nk try boleh... boleh jd pengedar dy x
Alene Alene 24 August, 2012
Askm nak tanya produk ni dpt sijil halal jakim mlysia x? Klu dpt saya pun nak try
Khumaera Ismail aka Mariam Ismail Khumaera Ismail aka Mariam Ismail 29 August, 2012
sis pakai produk nie sekarang. SNE ada byk produk kesihatan yg lain, ini antaranya. so far best..muka sis glowing aje. cuma mahal sikit la. =)
Si Matatajam Si Matatajam 30 August, 2012
Amboi gebunya..tapi M tak mampu nak beli..hu hu..
pena biru pena biru 07 September, 2012
untuk kegunaan orang lelaki boleh tak?
ISMA ILYA AHMAD PUAD ISMA ILYA AHMAD PUAD 18 January, 2013
best tau BE ni..
saya baru guna
tapi dah rasa sikit keberkenannya
jerawat cepat kecut... best la.. x sabar nk tunggu next improvement..

jom siapa nak beli boleh roger saya :)
ilyamaisara.blogspot.com

nak tahu info tentang produk SNE boleh terjah blogshop saya

miss2mrsvogue.blogspot.com


jom! sihat dancantik dengan produk SNE

Pelaburan yang hebat :) berbaloi InsyaAllah

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*