Susulan isu kutuk Sabah.


Assalammualaikum.

Ingat lagi entry eca berkaitan isu hina/kutuk Sabah?!.
jom terjah disini terlebih dahulu ::
Sabah Bagus Bah!
Isu Kutuk Negeri Sabah

TERBARU,satu laporan polis dan SKMM telah pun dilakukan.Malah,pejabat Naib Canselor UMS telah dihubungi bagi membincangkan perkara yang melibatkan pelajar UMS sendiri.


so,sebelum post apa-apa yang menghina negeri-negeri lain,
better think twice!.
tak pasal-pasal kena saman lak yer.

ohya,ada satu lagi kes,dimana seorang budak perempuan POST kutukan terhadap negeri Sabah.Kononya,FB beliau telah dihack....#eh?!.


 

tak paham eca?
putus cinta terus la nak kutuk-kutuk.
yang daku putus cinta sebab ex-bf kawen orang senegeri dia,takde pun eca nak kutuk-kutuk?!
ishhh,jangan suka kutuk-kutuk.Kang terKAHWIN orang SABAH,macam mana?!.


sejauh mana 1Malaysia dalam diri kamu?!

{ 11 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown 10 August, 2012
budak2 skrg nie xfikir akibat..ape nk ckp,ckp je..
ape nk post,post je..ntah ape nk jadi.
Riena Haiqal Riena Haiqal 10 August, 2012
tolongla jangan kutuk negeri orang lain. kalau ya pun nda suka jangan la kutuk.. bagus sangat ka negeri dia sampai mo kutuk2 sabah ni..
lepas tu bole pulak kununnya kena hack. aduyai.. basi sudah la alasan tu...
rAIHan rAIHan 10 August, 2012
apa lah. kter 1msia..hormat lah others..go sabah go..^^
dya nasir dya nasir 10 August, 2012
selalunya yg kita xsuka tu yg akan dpt..
Diana Rashid Diana Rashid 10 August, 2012
macam budak2 bergaduh...
marah kat orang lain,
tapi dia lepaskan kat tempat lain...
budak2 tak matang langsung..
ruse_nidzan ruse_nidzan 10 August, 2012
tak suka org kutuk2 negeri. tiada kena mengena. manusia semua sama je disisi Allah. yg membezakan amal.tak matang sungguh pemikiran dan kata2 yg sebegitu.

p.s: akak dah email ;)
Kancil 8349 Kancil 8349 10 August, 2012
bah,..sendiri mahu jawab kalau polis datang cari kamu...hehehe
anamizu anamizu 10 August, 2012
hemmm budak2 sllu camtu la..
tak fikir pape, terus je post..








slm ramadhan,
cik ana
Unknown Unknown 10 August, 2012
tak baik tau kutuk negeri masing2.. kan kan masih 1 Malaysia.. siapa lagi nak banggakan negara kita kalau bukan negara kita sendiri..
Leeza Dayasari Leeza Dayasari 10 August, 2012
bulan ramadhan pun ada hack2.

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*