Kasih Untuk Kamu


Assalammualaikum

tak kuharap kasih berbunga,
namun kudoa ia harum hendaknya,
tak kuminta kasih didunia,
cuma ingin kekal diakhirat sana.

andai kupunya dua jiwa,
kan kuberi satu untukmu,
andai kupunya pelbagai cita,
hanya ingin kau selalu disisiku.

sakura kembang ditaman cinta,
lembut bayu mengalun melodinya,
bukannya ingin bercinta-cinta,
mengharap kasih hingga ke syurga.

rerama ditaman riang berterbangan,
kesana-sini berdua-dua,
antara kita tercipta kenangan,
terpahat dijiwa buat selamanya.



buat kamu,yang ada dia.
hargai dia,sebelum dia pergi.
sayangi dia,sebelum dia membenci.
kasihi dia,hingga akhir waktunya.

^,^


p/s :: kak Ina (blogger IntaNBerliaN) da nak bersalin....da buka 2cm katanya.
kita doakan sama-sama yer....
tak menahan eca sms dia macam ne,"jangan putus asa meneran ye kak".
macam daku ada pengalaman pulak dahhh..lalalalala~
Kasih Untuk Kamu

{ 21 comments.. read them below or add one }

Riena Haiqal Riena Haiqal 22 October, 2012
InsyaAllah..sayangi orang yang tersayang selagi kita dan dia masih bernyawa.. terutama orang tua kita
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI 22 October, 2012
wah..menarik..yerke..kt doakan sama2 ya..
ayut ayut 22 October, 2012
siapa pon dia...doakan yg terbek utk dia..pasti kite akn lebih boleh menerima.. ^^
hahaha..kirim salam kan kat kak ina..advice yg sme jgkla..jgn putus asa meneran ye kak..hihi
Miss N™ Miss N™ 22 October, 2012
moga segalanya di permudahkan..!

mmg xmenahan ayat eca..! heheh
Unknown Unknown 23 October, 2012
untuk saya ke ni???heehe
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 23 October, 2012
@Ikhmal Malique minumlah ubat batuk cap ibu dan anak oke?! :P
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 23 October, 2012
@boni kacak untuk dia hey! untuk dia hey! *najwa here* :P
precious moment precious moment 23 October, 2012
Semoga kita menghargai orang2 yang menyayangi kita seadanya. :)
Felly Sophia Felly Sophia 23 October, 2012
Memang kita patut hargai org yang sentiasa ada di sisi kita.
fieda fieda 23 October, 2012
wah...eca siap kasi galakan utk kak ina meneran ye..hihihi..mcm dh berpengalam meneran tu..kikiki

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*