Saya Mahu Wang Kertas Malaysia Siri Baharu dari Eyriqazz.Com

Saya Mahu Wang Kertas Malaysia Siri Baharu dari Eyriqazz.Com


^_ASSALAMMUALAIKUM_^

mari kita dapatkan DUIT BARU ini!.......

RM20?!...lawa dengan kaler oren......


RM1 dan RM 5,bergaya dari sebelumnya.

eca tamakkan DUIT BARU ini!..Papa Hot nak bagi weiiiii,meh kita GRAB cepat-cepat,..takyah beratus gi Bank Negara...takyah tunggu-tunggu lagi!..Jadilah antara RAKYAT MALAYSIA yang terawal mendapatkan duit baru ini!...#bergaya beb kalau dapat......

sepanjang setahun lebih berblog dengan entry kadang-kadang macam sampah...hahaha,tulus ikhlas mengaku.Tapi itulah yang eca namakan part of learning!.Kalau tak buat salah,mana tahu apa yang kita buat tu betul atau tak...dan taklah kita dapat kenalpasti kelemahan kita kan?!......oke,sepanjang jalan kenangan menulis entry-entry,...entry TERBAIKKKK (boboyboi cakap!) eca adalah......

#ntah bila eca ada mak mertua pun taktahu,tetiba leh tulis surat cegini?!...

maka dengan ini,eca mengumumkan entry INI adalah entry terbaik eca KERANA..... entry ini merupakan entry hasil garapan eca sendiri..antara entry berunsur lawak yang dihasilkan..without any copy&paste dari mana-mana entry.Idea menulis entry ini bermula bila mendengar pelbagai kisah kehidupan yang melibatkan menantu+mertua...Masa tu juga,ada sedikit 'angan-angan' dengan housemate,nak cari ibu mertua camna...dapat tak COPE dengan mereka....and so on!.oomakekauu,kecil-kecil dah tentu nak mertua camna.tak baik betuii perangai!...dah jodoh terima je lah,sebab semua itu dari kita macamna nak COPE dengan orang sekeliling...PR(public relation) kena bagus baru orang pun sukeeewww <-- gediks tul tulis camtu!

eh eh,tak nak lah tamak sorang-sorang nak duit baru neyh.So,disini..nak TAG kawan-kawan blog yang sudi temankan eca jadi muka tembok nak DUIT BARU neyh!......homework to-be-done for IntaNBerlian,Nisa Azman,Mama Rayyan,Amanina Nasuha #will be inform via FB dan semua pembaca-pembaca blog picisan ini!.

So,teringin nak menang macam eca,jemput-sila-mari JOIN GIVEAWAY ini sebelum 31 Januari 2012...Papa Hot memang HOT lah buat GA ini,kalau ada lagi,konfirm nak JOIN! (^__^)


sekali lagi,ecadwinkyasha ingin MENANG GA ini!.tamak gilerr,dah menang GA Novel Ombak Rindu...nak MENANG lagi.Harap-harap ada REZEKI nak menang lagi....hopefully Alisya tolong makcik lagi yer...hehehe.

Post a Comment

4 Comments

  1. suka tgk duit rm20 tu cantik..harap2 awak menang GA tu..saya singgah sini dan follow awak yer

    ReplyDelete
  2. hehe... dh kne tag kat FB..

    thanks ye Eca.. nnti sy join, ngehehe.. (kalo rjin..)

    ReplyDelete

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*