Rumah Terbalik [Part 4]


Assalammualaikum.

Rumah Terbalik lagi!...dah 3 part siap,terasa malas sikit pula nak sambungkan?.Kali ini eca akan sambung lagi cerita perjalanan ke Rumah Terbalik.Hari tu,dah cerita pengalaman berada di dalam Rumah Terbalik kan,tak ingat?...jom terjah balik entry neyh.



Keluar je dari Rumah Terbalik tu,mata pun berpinar-pinar.Sebelum ne kan asyik pandang kat atas je,sampai sakit leher ne!...tetiba guider tu suh pusing belakang,..

"disini,kita boleh lihat jemuran dan basikal anak tuan rumah terbalik ne".


mama : dik dik,jemur ko kain sini!


my family
(mama,bapa,adik pompuan dan adik lelaki eca)
*sume pakat tinggi hampir sama!muahaha.*

Ini suasana dari belakang Rumah Terbalik tu.Turun je dari sini........................#to-be continue.


{ 7 comments.. read them below or add one }

Mama Ema Mama Ema 20 February, 2012
sakit leher yer..sian..hehehe
:: Cik Nur :: :: Cik Nur :: 20 February, 2012
Cantikk..! tapi jauh tu nak g..huhuh
IntaNBerliaN IntaNBerliaN 21 February, 2012
cantiklah.. xtau lh bila blh g.. jauh sgt..hihii

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*